Twinkle | Digital Commerce

Houvast bij selectie zoekmachinebureau

2017-05-27
171130
  • [nieuws]
  • 0:54

Webwinkeliers die een bureau willen inschakelen om hun zichtbaarheid in zoekmachines te vergroten, kunnen gebruik maken van een Request for Proposal (RFP) dat is opgesteld door de Taskforce Search van het Interactieve Advertising Bureau (IAB) Nederland. 

De RFP, die is de downloaden op de site van IAB Nederlan, verheldert keuzes die adverteerders moeten maken bij de selectie van een zoekmachinemarketingbureau en vloeit voort uit de doelstelling van de Taskforce Search om de Nederlandse markt voor zoekmachinemarketing verder te professionaliseren en transparant te maken.

Keuzes, consequenties en resultaten
'Wij zien het als onze taak om adverteerders op de hoogte te stellen van keuzes, consequenties en resultaten van zoekmachineoptimalisatie en -advertising', aldus voorzitter Wolter Tjeenk Willink van de Taskforce Search over de achtergrond van de RFP.

Search Engine Strategies

Andere plannen van de Taskforce ter bevordering van de transparantie, kennisdeling en innovatie in de zoekmachinemarkt worden bekend gemaakt tijdens Search Engine Strategies Amsterdam, dat op 16 en 17 maart plaats vindt in het Amsterdamse Grand Hotel Krasnapolsky.


Gerelateerde artikelen: