Kopen de Fransen online het liefst een Peugeot of Renault? En zijn de Duitsers in de virtuele wereld net zo overtuigd van Audi, BMW of Mercedes als in het dagelijkse leven? En hoe scoren Fiat en Alfa Romeo bij de Italianen online? Dat vraagt autoportaal Autoscout24 zich af. Om op deze vragen een antwoord te kunnen geven is het Europese autoportaal voor in- en verkoop van auto's daarom een internet autoverkiezing gestart.
Tot en met 24 september kunnen internetgebruikers in ons land maar ook in Italië, Duitsland, Spanje, Frankrijk, België, Oostenrijk, Zweden en Zwitserland hun favoriete auto's nomineren op internetautoaward.nl. Op 18 oktober worden de winnaars op www.internetautoaward.nl bekend gemaakt.
Er kan online gestemd worden op de meest populaire auto's aan de hand van foto's. De auto's zijn verdeeld in negen categorieën. 'Kleine auto's', 'Compacte auto's', 'Middenklasse', 'Hogere middenklasse', 'Luxe klasse', 'MPV's', 'SUV's & Offroad', 'Cabrio's' en 'Coupés of Sportauto's'. Elke categorie bestaat uit 20 verschillende voertuigen. Deze selectie kwam tot stand aan de hand van verschillende statistieken en criteria, zoals de op de verschillende sites van Autoscout24 meest gezochte nieuwe auto's en jonge occasions, maar ook de doorklikfrequentie van de gelezen artikelen in het digitale AutoScout24-magazine.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wat is de populairste auto online?
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.