Tot 1 maart kunnen consumenten stemmen op de aangemelde webwinkels voor de Thuiswinkel Awards. Ruim 300 winkels hebben zichzelf aangemeld, of zijn door consumenten aangedragen. De Awards zijn dit jaar in een nieuw jasje gestoken.
Toch is het niet per se de webwinkel met de meeste stemmen die met de Award naar huis gaat. Aan de hand van onafhankelijk onderzoek wordt namelijk bepaald wie de publieksprijs ontvangt. 'Om aan het vervolgonderzoek te kunnen deelnemen, moet een minimum aantal stemmen worden behaald', zegt Paloma van der Put van Thuiswinkel.org in de jongste Twinkle (2007-01).
De nieuwe opzet leidt in diverse media tot verwarring. 'De winkel met de meeste stemmen ontvangt op 29 maart de Nationale Thuiswinkel Award', schrijft Retailnews naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf. Dat is dus niet juist. Van der Put: 'De webwinkel met het hoogste rapportcijfer wint.' Stemmen kan via de website van de Thuiswinkels Awards.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
'Webwinkel met hoogste rapportcijfer wint Award'
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.