BBP neemt per 1 januari 2007 de activiteiten van IDMK over. De overname past volgens managing director Paul Petermeijer in de strategie van BBP om doelgroepen op zoveel mogelijk manieren van informatie te voorzien. ‘Net als bij onze congressen kunnen we nu cursussen geven die passen binnen onze proposities’, aldus Petermeijer.
Overname
BBP neemt de open cursussen, workshops en seminars van het IDMK over, inclusief de website en alles wat nodig is om de activiteiten van het instituut voort te zetten en verder uit te bouwen. De naam IDMK blijft behouden. Het IDMK verhuist door de overname van Haarlem naar Woerden.
Nieuwe thema's
Naast het uitgeven van vakbladen, waaronder Twinkle, het organiseren van congressen en beurzen biedt BBP nu dus ook kennis aan in de vorm van open cursussen. ‘We nemen het huidig cursusaanbod over en kijken naar onze markten en titels om op termijn met nieuwe thema’s die daarop aansluiten te komen’, meldt Petermeijer.
Incompany
De oprichters van het IDMK, Rob Woelinga en Wim van der Mark, blijven als docent verbonden aan het IDMK en starten vanaf diezelfde datum een nieuw bedrijf onder de naam Dialoogtrainers.nl. Dit nieuwe bedrijf specialiseert zich in het ontwikkelen en verzorgen van incompany trainingen op het gebied van direct marketing en interactieve communicatie, zowel on- als offline.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
BBP neemt activiteiten IDMK over
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.