Twinkle | Digital Commerce

'E-mailcampagnes laten opvolgen door belacties'

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 0:36

Bij ‘gewone’ DM-acties is het gebruikelijk dat deze worden opgevolgd door een gerichte nabelactie. Voor digitaal klantcontact is dit echter nog niet vanzelfsprekend. Yourzine, dienstverlener in digitaal klantcontact en E.Novation Contact Centers gaan met dit concept samen de boer op.

Groot voordeel van e-mailmarketing boven traditionele (print) DM is de meetbaarheid en analysemogelijkheden. 'Deze methode maakt de interesses van ontvangers veel inzichtelijker, waardoor de follow-up gerichter uitgevoerd kan worden', aldus Michiel van Riemsdijk van Yourzine. Voor de follow-up wordt de automatische terugbelfunctie van E.Novation Contact Centers ingezet. De ontvanger van de e-mail kan zelf aangeven op welk tijdstip en nummer die wil worden teruggebeld. De zogenaamde 'bel-me-nu-button' is met een technische koppeling verbonden aan de agents van de E.Novation Contact Centers.

Bron: ITcommercie