Steeds meer internationale premium merken kiezen voor bol, merkt het platform op. Zo werd onlangs onder andere Nespresso toegevoegd
Eerder sloten luxemerken van L’Oréal, zoals Lancôme, zich al aan. Om deze ontwikkeling te ondersteunen, investeert bol.com in merkpagina’s, videoformats en datagedreven advertentietools. Daarmee kunnen premium merken hun verhaal krachtig uitlichten en tegelijk profiteren van het brede bereik van het platform.
‘Voor steeds meer premium merken is bol een plek waar merk en klant écht samenkomen’, zegt Oscar Hundman, Chief E-commerce Officer bij bol. ‘We combineren bereik en betrouwbaarheid met de mogelijkheid om een merkverhaal tot leven te brengen. Zo ontstaat niet alleen schaal, maar vooral een betekenisvolle ervaring voor onze klanten.’
Nespresso ziet de samenwerking als een belangrijke stap in de digitale strategie. ‘Door koffie én machines samen aan te bieden maken we de ervaring compleet’, zegt brand marketing manager Marie-Laure Raadsen. ‘De branded shelves en contentformats van bol helpen ons de merkidentiteit ook online te versterken.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol zet steeds meer in op premium merken