Twinkle | Digital Commerce

Paul Wijnhoven (OFM) is Mollie E-commerce Manager van het Jaar 2025

2025-03-28
1000562
  • [nieuws]
  • 1:22

Paul Wijnhoven is uitgeroepen tot ‘Mollie E-commerce Manager van het Jaar’. De e-commerce manager van OFM nam de award in ontvangst tijdens het awardgala van de Shopping Awards in Grand Hotel Huis ter Duin.

De Mollie E-commerce Manager van het Jaar Award is een erkenning vanuit de branche voor de persoon die zich binnen een webwinkel weet te onderscheiden met een unieke leiderschapsstijl en innovatieve ideeën om de commerciële doelstellingen van de webshop te behalen.

Uit vele tientallen aanmeldingen viel de keuze van de jury en het publiek voor de titel ‘Mollie E-commerce Manager’ van het Jaar op Paul Wijnhoven, e-commerce manager bij OFM. ‘In een uitdagende periode heeft hij een succesvolle transformatie gerealiseerd en tegelijkertijd sterk ingezet op duurzaamheid en innovatie’, zo verklaart de vakjury.

Wijnhoven zette zich afgelopen jaar in om het retourpercentage bij OFM te verlagen en meer retouren naar de winkel te leiden. ‘Dat heeft niet alleen een positieve impact op het milieu, maar ook op de klantbeleving en omzet’, aldus de jury. ‘Onder zijn leiding heeft OFM een indrukwekkende groei doorgemaakt, waarbij commercieel succes hand in hand gaat met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze geïntegreerde aanpak bewijst dat commercieel succes, klanttevredenheid en duurzaamheid perfect samengaan, en positioneert het bedrijf voor sterke groei in 2025. Paul weet zijn team op inspirerende en verbindende wijze mee te nemen in zijn visie waarin hij data, technologie en creativiteit combineert om e-commerce naar een hoger niveau te tillen. Een verdiende winnaar die laat zien hoe je als e-commerce leider écht het verschil maakt!’

De Shopping Awards zijn powered by Thuiswinkel.org.