Picnic is uitgeroepen tot 'DHL Beste Webwinkel van het Jaar' tijdens het gala van de Shopping Awards 2025. De online supermarkt wist zowel de jury als het publiek te overtuigen en sleepte zo de meeste stemmen in de wacht.
Picnic domineerde niet alleen de categorie 'Supermarkten & Bezorgdiensten', maar verzamelde ook de meeste stemmen van alle publieksprijswinnaars. Hierdoor mag de online supermarkt zich een jaar lang de 'DHL Beste Webwinkel van het Jaar' noemen.
Deze erkenning komt op een bijzonder moment, aangezien Picnic dit jaar zijn 10-jarig jubileum viert. Sinds de oprichting in 2015 in Amersfoort heeft het bedrijf een indrukwekkende groei doorgemaakt. De online supermarkt bezorgt met een volledig elektrische vloot boodschappen gratis aan huis in Nederland en delen van Duitsland en Frankrijk.
Bij de Shopping Awards worden de publieksprijzen bepaald via een combinatie van stemmen: 50 procent komt van het publiek en 50 procent van vakexperts. Een volledig overzicht van alle winnaars is beschikbaar op de officiële website van de Shopping Awards.
Joost Romeijn, voorzitter van de Stichting Shopping Awards, feliciteerde Picnic en alle andere winnaars. Hij benadrukte het belang van deze onderscheidingen: ‘In een tijd waarin de internationale concurrentie alleen maar toeneemt, zetten we met deze prijzen ondernemers uit de Nederlandse e-commerce in de schijnwerpers. Alle inzendingen tonen niet alleen vakmanschap, maar benadrukken ook de innovatie en diversiteit van de sector.’
De Shopping Awards zijn powered by Thuiswinkel.org.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Picnic grote winnaar Shopping Awards 2025