Ook dit jaar strijden vijf e-commerce managers om de felbegeerde titel Mollie E-commerce Manager van het Jaar. De prijs wordt traditiegetrouw uitgereikt tijdens het Shopping Awards gala op 28 maart. Vandaag maakt de Stichting Shopping Awards de vijf genomineerden bekend.
Uit de vele aanmeldingen selecteerde de vakjury vijf e-commerce managers die meedingen naar de award. De genomineerden (op alfabetische volgorde) zijn:
- Alex Konijnenburg (Vervangingsmarkt)
- Elserieke Dales (Trading Toppers)
- Maykel Willemsen (Dille & Kamille)
- Myrthe Laurijssen (tess v)
- Paul Wijnhoven (OFM)
Het publiek kiest mee
De Mollie E-commerce Manager van het Jaar Award eert de persoon achter succesvolle webwinkels. De prijs is bedoeld voor professionals die eindverantwoordelijk zijn voor het runnen van een webwinkel, ongeacht hun exacte functietitel. De vakjury beoordeelt de kandidaten op basis van concrete prestaties in het afgelopen jaar, waarbij onder meer gekeken wordt naar bijzondere prestaties en doorgevoerde innovaties.
De vijf kandidaten worden in de volgende editie van Twinkle uitgebreid geportretteerd, waarna het publiek van 25 februari tot 6 maart kan stemmen op hun favoriet. De kandidaten pitchen op 6 maart hun verhaal voor de vakjury. Het oordeel van de jury telt voor 50 procent mee in de eindscore, de andere helft wordt bepaald door publieksstemmen. De winnaar wordt 28 maart bekendgemaakt en volgt eerdere winnaars Angela Haneveer (2023) en Mariska van der Burg (2024) op.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Vijf kanshebbers voor Mollie E-commerce Manager van het Jaar 2025