Hema lanceert in samenwerking met social agency Gospooky een speciaal ontworpen game in Fortnite. In de game worden spelers uitgedaagd om al skatend door de virtuele stad een collectie te verzamelen.
De actie is onderdeel van de jaarlijkse back to school-campagne van Hema. Het is niet voor het eerst dat Hema zich in de gaming-wereld bevindt. Eerder had het bedrijf al een game ontwikkeld in Roblox, eveneens in samenwerking met de digital agency.
Door aanwezig te zijn in Fortnite, hoopt Hema de connectie te versterken met een nieuwe generatie scholieren. ‘Met deze campagne willen we laten zien dat we de scholieren, vooral degene die de spannende overstap maken naar de middelbare school, begrijpen en weten wat er bij ze speelt. Door net als onze community Fortnite volledig te omarmen en samen te werken met jonge creators, brengen we de juiste dosis energie in onze campagnes – precies wat scholieren nodig hebben voor een frisse start van het schooljaar’, aldus manager campagne marketing Eva Vermeulen van Hema.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Hema betreedt als 'eerste Nederlandse retailer' Fortnite