Speciaalbierplatform Dare To Drink Different, dat onderdeel is van Royal Swinkels, heeft samen met Next Glass de Untappd app in Nederland gelanceerd. Met deze app kunnen consumenten bier bestellen van over de hele wereld.
Dit meldt Royal Swinkels in een persbericht. De Untappd Shop biedt samengestelde boxen, bundels met geselecteerde brouwerijen en losse bieren van een breed scala aan brouwerijen. Gebruikers van de app kunnen gepersonaliseerde bierboxen samenstellen op basis van eerdere beoordelingen uit hun Untappd check-ins.
Lange samenwerking
Next Glass, aanbieder van software en diensten voor de alcoholische drankenindustrie, is enthousiast over de lancering van de app in Nederland. ‘We werken al meer dan vijf jaar succesvol samen met het Dare To Drink Different team van Royal Swinkels aan diverse software-, inzichten- en marketinginitiatieven en zijn verheugd om samen de Untappd Shop tot leven te brengen voor Europese consumenten, te beginnen in Nederland,’ zegt Trace Smith, ceo van Next Glass, in het bericht. ‘De open platformbenadering van Dare To Drink Different, samen met hun ervaring en infrastructuur in e-commerce, maakt hen de perfecte partner voor onze Europese B2C e-commerce-uitbreiding.’
Speciaalbierwereld groeit
Het platform Dare To Drink Different is in 2022 opgericht om voor zowel consument als horeca te dienen als inspiratiebron. Volgens Sander Mortier, activations manager e-commerce bij Royal Swinkels Family Brewers, wordt de speciaalbierwereld steeds groter en daardoor wordt het steeds moeilijker voor consumenten om te kiezen welk bier bij ze past. Met het platform proberen ze mensen te ‘begeleiden’ naar de bieren die zij het lekkerst vinden.
De Untappd Shop werd in oktober 2023 in enkele Amerikaanse staten gelanceerd en is nu beschikbaar in Nederland, met als doel om in 2024 extra Amerikaanse staten en Europese landen toe te voegen.
Beeld: Untappd
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Next Glass en Dare To Drink Different lanceren Untappd bierapp