Twinkle | Digital Commerce

Boldking vervangt managementteam

2024-06-18
1000562
  • [nieuws]
  • 0:55

Scheermerk Boldking heeft vier nieuwe leden aan het managementteam zijn toegevoegd, waaronder een nieuwe ceo. Rochdi Darrazi, een van de oprichters, doet een stapje terug.

Het nieuwe management bestaat uit Piet-Hein Smit (ceo), Marc Vekemans (Head of Marketing), Olav Hinke (Head of Finance) en Maurits Laane (Head of Retail). De bekendmaking van het nieuwe management komt drie jaar na de investering van ING Corporate Investments.

Succes verder uitbouwen

De benoeming van het nieuwe management is een belangrijk onderdeel van de groeistrategie van het bedrijf, zegt Tibo-Thijs Diepenhorst, medeoprichter van Boldking, in een persbericht: ‘We zien dat Boldking steeds populairder is geworden sinds we onze productenlijn nog duurzamer zijn gaan produceren en we zijn gestart met onze omnichannelstrategie. De komende jaren willen we ons succes verder uitbouwen en processen gaan optimaliseren.’

Online abonnementsdienst

Boldking, opgericht in 2013, richtte zich in eerste instantie volledig op een online abonnementsdienst voor scheermesjes. Later kwamen daar andere verzorgingsproducten bij, zoals scheergel, showergel, shampoo en deodorant. Inmiddels heeft het bedrijf meer dan een miljoen mensen in elf Europese landen voorzien.