Nederlandse klanten van Holland & Barrett kunnen voor advies nu ook terecht in een app. Volgens de gezondheidsketen is de app een centrale plek waar de winkelvloer en het online platform in samenkomen.
Binnenkort zal de app het volledige adviesplatform van Holland & Barrett bevatten, meldt Fonkmagazine.nl. Het plan is om consultatieruimtes, ook wel de Health & Happiness Studio’s genoemd, samen met online videoconsulten te integreren in de app. Daarnaast bevat de app een ingebouwde productscanner waar onder andere productinformatie mee opgevraagd kan worden. Ook biedt deze app meer mogelijkheden voor het loyaliteitsprogramma, met onder andere gratis persoonlijk advies en exclusieve aanbiedingen. Het verzamelen en analyseren van app-gegevens helpt de keten om klanten nog beter te begrijpen en te bedienen.
Volgens Laura Swaan, senior CRM marketeer bij Holland & Barrett Benelux, is het meer dan een shopping app: ‘Het is een stap naar het vormen van een community waarin wij onze klanten nog beter ondersteunen in het maken van gezondere keuzes en een gezonde levensstijl.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Holland & Barrett lanceert Nederlandse app