Vorige week heeft de Chinese e-tailer JD.com de opening aangekondigd van de eerste Europese dc voor modeartikelen om merken te helpen met de verkoop in China.
Volgens het bericht op Fashionunited.de wordt de dc in Val-d’Oise bij Parijs door het bedrijfsplatform JD Worldwide gebruikt om artikelen van Europese leveranciers op het gebied van kleding, sieraden, cosmetica en luxe artikelen naar China te exporteren. Louis Zhang, general manager Luxury & Fashion bij JD Worldwide, zegt hierover in een verklaring: ‘Onze strategie is gericht op het uitbreiden van onze supply chain naar de locaties waar de merken zijn gevestigd. Deze aanpak verlaagt niet alleen de fulfilmentkosten voor lokale verkopers, maar biedt ook snellere levering, concurrerende prijzen en betrouwbare service voor onze klanten.’
Op deze manier wil het bedrijf nieuwe kansen openen voor meer mkb-bedrijven en speciale merken uit Europa.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
JD.com opent Europese dc om verkoop in China makkelijker te maken