Twinkle | Digital Commerce

ClickValue en Exatom gaan partnership aan

2023-06-28
1000562
  • [partnernieuws]
  • 1:22

Conversiebureau ClickValue en analyseplatform Exatom gaan een samenwerking aan. Door deze partnership kunnen de conversie-optimalisatie consultants van ClickValue de tool van Exatom gebruiken.

Exatom is leverancier van een cookieless SaaS-platform voor het analyseren en optimaliseren van website formulieren waarmee de online conversie en customer experiences verbeterd kunnen worden. ‘Veel bedrijven ervaren grote uitdagingen bij het optimaliseren van hun websiteformulieren om conversie en NPS te verbeteren’, zo meldt ClickValue. ‘Er is weinig inzicht welke formuliervelden tot fouten of fricties leiden en waar in een formulier bezoekers afhaken. Met de software van Exatom is het heel eenvoudig om deze pijnpunten naar boven te halen en verbeteringen in de formulieren door te voeren. In de samenwerking kunnen de conversie optimalisatie consultants van ClickValue de tool van Exatom bij bestaande en nieuwe klanten gebruiken.’

‘Deze samenwerking stelt ons in staat om onze klanten nog beter van dienst te zijn bij het optimaliseren van hun formulieren en conversiepercentages’, aldus Maurice Beerthuyzen, director bij ClickValue. ‘Door de inzichten uit andere kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeken te combineren met de inzichten van Exatom zijn we nog beter in staat optimalisatie kansen voor onze klanten in kaart te brengen en kunnen we vervolgens via A/B testen deze kansen valideren. Exatom is gemakkelijk in gebruik en biedt heel snel mooie inzichten. De tool is een mooie aanvulling op onze uitgebreide toolkit waarmee we onze klanten al bedienen.’

ClickValue is met 30 specialisten het grootste conversie optimalisatie bureau van Nederland en helpt bedrijven zoals Calvin Klein, NY Pizza, Heineken, Polaroid en Tamaris om conversie optimalisatie programma’s en A/B testen op te zetten en uit te voeren.

Partnernieuws valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie Twinkle.