Deze zomer moet je de overstap naar Google Analytics 4 (GA4) hebben gemaakt en in 2024 gaan third-party cookies helemaal verdwijnen. Dus online marketeer: hoe ga je dan jouw doelgroepen targetten? Hoe ga je de prestaties meten als Universal Analytics verdwijnt? En hoe ga je dan een effectieve SEA-campagne opzetten? Je komt het te weten via de e-learnings van Thuiswinkel e-Academy!
Cookieless Era
Vanaf 2024 doet Google Chrome de cookies die derden op de computer van consumenten achterlaten in de ban. Denk aan de pixels van platformen als Facebook, Instagram en LinkedIn om bezoekers van websites ook daar te kunnen volgen en targetten. Op welke vlakken heeft de ban op cookies allemaal gevolgen? En welke alternatieven zijn er voor de online marketeer om het gebrek aan cookies op te vangen? In de e-learning Cookieless Era laat expert Traffic Builders zien hoe je effectieve marketing toepast in een wereld zonder third-party cookies.
Digital Analytics
Ben je benieuwd naar wat bezoekers precies doen op jouw website? Of hoe je meer informatie uit online data kan halen? En hoe je jouw organisatie mee kan nemen in meer data gedreven werken? In de e-learning Digital Analytics van De Nieuwe Zaak ontdek je de belangrijkste inzichten met betrekking tot digital analytics en GA4.
SEA
In de e-learnings over SEA geven de experts van Happy Horizon je up-to-date kennis om het maximale uit je SEA te halen. Zo kan jij inspelen op het verdwijnen van third-party cookies, krijg je inzicht in alternatieven en leer je alles over nieuwe advertentietypen en functionaliteiten die Google heeft gelanceerd.
Volg de e-learnings van Thuiswinkel e-Academy via mijn.e-academy.org
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Blijf up-to-date van de vele veranderingen bij Google
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.