Klarna heeft een nieuw platform in Nederland gelanceerd. Het gaat om het Creator Platform, daarop kunnen retailers samenwerkingen aangaan met verschillende influencers.
Volgens het bedrijf zorgt het nieuwe platform ervoor dat retailers specifieke doelgroepen kunnen bereiken en hoger rendement kunnen behalen uit hun samenwerking met influencers. Influencers krijgen op het platform toegang tot verschillende merken waar ze mee kunnen samenwerken, bijvoorbeeld door producten die zij aan hun volgers kunnen aanprijzen. Aan de andere kant krijgen retailers juist toegang tot een half miljoen influencers uit alle delen van de wereld.
‘Elke minuut die influencers kwijt waren aan administratieve rompslomp kan nu worden benut voor het creëren van unieke content. Door toegang te geven tot affiliate samenwerkingen, merkcampagnes en activaties met internationale merken, helpt Klarna hen om een hoger rendement te halen uit hun bereik en zich te focussen op het produceren van hoogwaardige content’, vertelt Martin Landen, Head Social Shopping van Klarna.
Het Creator Platform werd eerder in de VS gelanceerd en is nu uitgerold naar alle 45 landen waar Klarna actief is.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Klarna wil dat retailers en influencers elkaar beter vinden
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.