Kledingwebshop Zalando stopt met de stylingservice Zalon. Per 1 oktober kunnen Nederlanders geen gebruik meer maken van de service, in België stopt Zalon al per 1 augustus.
Dat weet FashionUnited. Uit een e-mail aan klanten blijkt dat Zalando niet compleet stopt met personal shopping. Het bedrijf is momenteel bezig met de ontwikkeling van een nieuwe personal shopping service via het loyaltyprogramma Zalando Plus. Tot 30 september kunnen Nederlandse klanten een kledingbox bestellen bij Zalon, het retourtermijn van 100 dagen blijft hetzelfde.
Zalon werd in 2015 gelanceerd in Duitsland, een jaar later werd de service ook voor Nederlandse klanten beschikbaar. Shoppers krijgen een eigen persoonlijke stylist toegewezen die outfits voor ze uitzoekt op basis van een ingevulde vragenlijst. De stylist doet enkele suggesties en wanneer dit voldoet aan de wensen van de klant worden de kledingitems opgestuurd. De stylingservice kost niets en klanten hoeven alleen te betalen voor de items die ze houden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando trekt stekker uit Zalon
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.