Zalando helpt mannen nu om zonder lang op het platform te zoeken aan kleding in hun eigen stijl te komen. Zij kunnen de items in één overzicht vinden en hun ‘Man Box’ vullen.
De Man Box, wat eigenlijk gewoon het digitale winkelmandje met gecurateerde kleding is, staat centraal in een nieuwe campagne van Zalando. Mannen houden niet van winkelen, dus moeten zij de gewenste kleding op een presenteerblaadje krijgen, is het idee.
Vijf types
Zalando heeft daarom vijf verschillende stijlen gedefinieerd: on the road, streetlife, on form, gallery crowd en lost weekends. Mannelijke klanten vinden onder elke stijl een aantal outfititems, die zonder problemen gecombineerd kunnen worden.
Zalon
De Man Box is niet, zoals Zalon, een personal shopping dienst waarbij een doos vol kleding, samengesteld door een stylist, naar de klant wordt verzonden. De stylisten van Zalon maken voor mannen op het lijf gesneden keuzes uit het assortiment van ruim 150.000 artikelen van meer dan 1.500 merken, bij de Man Box gaat het meer om het vindbaar maken van de eigen kledingstijl.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando helpt mannen in kledingzoektocht met Man Box
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.