De Zweedse pakketbezorger Instabox heeft zijn samenwerking met H&M uitgebreid naar Nederland.
‘Instabox heeft grote ambities op het gebied van duurzaamheid. We zijn dus erg enthousiast om de samenwerking met zo’n sterk merk als H&M uit te breiden naar Nederland. Hiermee ondersteunen we hun klimaatdoelstellingen. We zijn trots dat we ook in Nederland een duurzame, snelle en kwalitatieve last mile bezorgservice aan H&M mogen bieden,’ zo vertelt David Lundqvist, chief commercial officer bij Instabox.
De Zweedse pakketdienst bereikte in 2021 een bijzondere mijlpaal, namelijk de overstap naar fossielvrije pakketbezorgingen. Er zijn brandstoftanks geplaatst bij de sorteercentra met de fossielvrije brandstof HVO100.
Onlangs haalde Instabox nog 190 miljoen dollar op in een investeringsronde. Dat geld wordt volgens de pakketdienst gebruikt om te blijven investeren in duurzame bezorgoplossingen en om zijn postie in Europa te verstevigen. Na die investering wordt het bedrijf gewaardeerd op 1 miljard dollar.
Wat een vreselijk bedrijf Bezorgtijd is niet normaal savonds om 21.45-2200
Slechtste service ooit komen na 23 uur. En gooien pakketje gewoon voor de deur. Als bij H&M aangeeft dat je hier niet van gediend bent moet je het pakje maar zelf ergens gaan afhalen. Zeer slechte service