Twinkle | Digital Commerce

De groei van conversational AI zet onverminderd door

2022-05-30
1120630
  • [achtergrond]
  • 1:09

Steeds meer e-commerce-organisaties maken in de verschillende fasen van de customer journey gebruik van conversational artificial intellingence (AI): de discipline die zich bezighoudt met de interactie tussen mens en machine op basis van natuurlijke taal. Dit kan met tekst via een chatbot of met spraak via een voice-assistent.

De opkomst van conversational AI kan jouw e-commerce-organisatie veel voordelen bieden. Maar misschien ben je ook nog zoekende naar de manier waarop je deze nieuwe technologie succesvol voor je klanten en organisatie kunt inzetten. Wij hebben een nieuwe e-learning die je hierbij helpt.

Nieuwe e-learning: Conversational AI

Conversational AI biedt veel kansen voor jouw organisatie. Bijvoorbeeld door met een chatbot je klantenservice te verbeteren en conversieratio’s te verhogen. Of door de kosten van je customer service te reduceren met de integratie van een voice-assistent in je callcenter.

Met onze e-learning kan jij die kansen pakken. Zo leer je wat conversational AI is, hoe je die kunt inzetten om meerwaarde te creëren voor jouw organisatie en hoe je succesvol met chatbots en voice-assistenten kunt starten.

In deze e-learning laten Ian FitzPatrick (CTO & Managing Director) en Carla Verwijmeren (Partner & CCO) van Y.digital je kennismaken met de wereld van conversational AI. Y.digital is een AI-specialist die zich focust op complexe natuurlijke taalverwerking.

Word toekomstproof en start met jouw ontwikkeling! Wil jij je kennis op het gebied van e-commerce verbreden? Ga naar mijn.e-academy.org en start met deze of met een van onze andere e-learnings! Exclusief voor Thuiswinkel-leden is toegang tot alle e-learnings gratis.