De Spaanse winkelketen heeft zijn online platform geopend voor derden. Als eerste partner is het Italiaanse merk Intimissimi aangesloten.
Door zijn platform open te stellen voor merken van derden wil Mango zijn aanbod in bestaande categorieën uitbreiden. De samenwerking met Intimissimi zal in eerste instantie drie jaar duren en is beschikbaar in zes landen, naast thuisland Spanje zijn dat Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Frankrijk en Nederland. Later wordt dit verder uitgebreid.
Het is uiteindelijk de bedoeling dat meer merken op het platform van Mango gaan verkopen. Maar het wordt geen wildgroei, stelt Elena Carasso, directeur klant en online bij Mango. ‘Het is niet de bedoeling om een enorme marktplaats voor meerdere merken te worden, maar om ons commerciële aanbod uit te breiden met merken die passen bij onze positionering.’
De Spaanse keten mikt dit jaar op een omzet van 1 miljard euro.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mango laat derden toe op platform
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.