Twee Groningse start-ups, Zupr en Dropper, werken samen om lokale retailers te helpen met hun online vindbaarheid en bezorging.
Zupr heeft een platform ontwikkeld waarop lokale retailers in Groningen hun producten en diensten kunnen plaatsen. Producten aanmelden gebeurt door middel van het scannen van een barcode.
Die informatie is vervolgens via de app op het platform beschikbaar voor merken, steden en app-bouwers. Zij kunnen consumenten via hun eigen online kanalen melden of de producten in de buurt te koop zijn. Op deze manier wordt volgens de Zupr het online bereik voor lokale winkeliers vergroot.
Meerdere pakketten
De consument kan ervoor kiezen het product in de winkel op te halen of binnen een uur te laten bezorgen. Bezorgdienst Dropper is verantwoordelijk voor de bezorging. Jantine Doornbos, oprichter van Dropper zegt dat een koerier meerdere pakketten van verschillende bedrijven en consumenten op een route kan bezorgen, wat duurzamer, efficiënter en sneller is.
Gratis dienst
Voor kleine winkelier is het gebruik van de Zupr-app gratis. Oprichter Michiel Vos zegt op de site Noordz dat andere partijen als winkelgebieden en vastgoedpartijen bereid zijn te betalen om die gegevens op het platform inzichtelijk te krijgen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
App en bezorgdienst helpen lokale winkeliers
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.