Twinkle | Digital Commerce

Nieuwe digitale chef voor e-Luscious

2019-06-24
1000562
  • [nieuws]
  • 0:58

E-Luscious, het bedrijf achter Wijnvoordeel en Koffievoordeel, maakt melding van een nieuwe chief digital officer. Bas Spierenburg gaat als digitale chef bij het bedrijf aan de slag.

Bij e-Luscious wordt Spierenburg verantwoordelijk voor 'het ontwerp en de implementatie van de overall digitale roadmap van e-Luscious.’ Bij e-Luscious komt Spierenburg te werken onder ceo Bart Kuppens, die tot april 2019 als managing director Europe werkzaam was bij Dollar Shave Club. Het bedrijf waar Spierenburg ook werkzaam was. Dollar Shave Club is een online aanbieder van abonnementen op scheermesjes dat enkele jaren geleden werd overgenomen door Unilever.

Eerder werkte Spierenburg bij Akzo Nobel en Tommy Hilfiger. ‘Wijn en koffie zijn echte ervaringsproducten met een hoog engagement gehalte’, vertelt Spierenburg. ‘Het is een prachtige uitdaging om de brede wijnkennis en selectie binnen e-Luscious via de webshop en mobiele applicaties over te brengen.’

Wijnbeurs.nl

Naast Spierenburg heeft e-Luscious in Berend Jan Taken een nieuwe label general manager gevonden voor Wijnbeurs.nl, dat ook onderdeel is van het bedrijf. Taken neemt de rol per 1 juli over van Annemijn Hofdijk, die bijna twaalf jaar werkzaam was bij de onderneming.