Zalando kijkt naar de mogelijkheden om het assortiment met textiel, zoals bedlinnen, uit te breiden. Dat stelt medeoprichter David Schneider in een interview met Die Welt.
Concrete plannen voor de uitbreiding heeft de Duitse webwinkel nog niet. ‘Maar we zien bijvoorbeeld nog steeds potentieel in de sector woningtextiel en woninginrichting’, aldus Schneider. Volgens hem kijkt Zalando niet alleen naar expansie naar nieuwe markten of productcategorieën. Ook moeten er meer handelaren bij het platform aansluiten. ‘Op de klassieke manier, bijvoorbeeld via ons partnerprogramma, of door onze logistieke infrastructuur open te stellen voor nog meer merkpartners.’
Beauty
Afgelopen maart stapte Zalando nog in de beautyproducten. Sindsdien biedt de nummer 3 van de Twinkle100 een assortiment van vierduizend geuren en haarverzorgingsproducten aan. Ook in Nederland worden later beautyproducten verkocht. Het is nog niet duidelijk wanneer Zalando daarmee van start gaat.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando overweegt bedtextiel
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.