Het net gelanceerde online platform Mr. Wallski hoopt de traditionele Nederlandse kunstmarkt open te breken. Op de website zijn sinds vandaag limited edition gesigneerde reproducties van populaire kunstenaars te koop.
Alle werken op het platform zijn speciaal vervaardigd voor Mr. Wallski en slechts in een beperkte oplage van rond de 25 stuks beschikbaar. Het kunstaanbod, onderverdeeld in drie prijscategorieën, is geselecteerd voor 'tweeverdieners tussen de 30 tot 50 jaar met een oog voor interieur en kunst'.
Voor iedereen
Mr. Wallski telt bij lancering rond de 160 unieke werken van bijna 35 kunstenaars. Initiatiefnemer Jan van Dreumel, zelf al enige jaren actief in de kunstmarkt, heeft als missie om met het platform ‘kunst kopen eenvoudig en betaalbaar te maken voor iedereen’.
Los retourbeleid
Wie na aankoop van een kunstwerk toch spijt heeft, kan het product gewoon terugsturen. Ceo Erik van den Berg: 'We begrijpen als geen ander dat kunst iets persoonlijks is, daarom combineren we ons bijzondere aanbod met een zeer los retourbeleid, waar dan ook ter wereld.'
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mr. Wallski verkoopt limited edition-reproducties online
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.