Vier jaar na de oprichting verlegt matrassen start-up Casper de focus. Het bedrijf, dat in korte tijd uitgroeide tot een grote online matrassenspeler, opent 200 fysieke winkels in Amerika.
De start-up opende in februari voor het eerst een fysieke winkel, nadat het enkele jaren geleden al hintte naar een clicks-and-bricks model. De fysieke shop, die vooral als showroom geldt waar klanten matrassen kunnen uitproberen, bevalt Casper blijkbaar zo goed, dat het bedrijf heeft besloten het fysieke concept flink uit te breiden.
Nachtrust
Directeur Philip Krim bevestigt het nieuws aan The Wall Street Journal, en stelt dat Casper het winkelmodel wil aanpassen op de feedback die het van consumenten ontvangt. ‘Klanten zijn niet altijd in de markt voor een matras, maar iedereen geeft wel om een goede nachtrust.’
Hollywood
Het bedrijf werd in 2015 internationaal bekend nadat enkele bekende namen in de start-up investeerden. Acteurs Ashton Kutcher, Leonardo DiCaprio en Tobey Maguire en zanger Adam Levine van Maroon 5 trokken de portemonnee. Sinds twee jaar is het bedrijf online ook in Groot-Brittannië actief.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Matrassenwebshop Casper gooit roer om
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.