Fashionista's kunnen er hun hart ophalen: Louis Vuitton introduceert een Nederlandse en Belgische webshop. Het luxe modemerk is al ruim dertien jaar online actief, maar zocht pas recentelijk ons land op.
Bestellers kunnen de chique tassen, kledingstukken, sieraden en modeaccessoires per express laten bezorgen, maar er is ook een click-and-collect optie. Louis Vuitton heeft twee winkels in Nederland, beide in Amsterdam.
Het luxemerk biedt in zijn webwinkel, die nog wel Engelstalig is, ook de mogelijkheid artikelen te personaliseren. De collectie, die per categorie uit honderden artikelen bestaat, is er voor zowel dames als heren.
Pop-up shops
'Louis Vuitton verkoopt geen producten, maar cultuur', vertelde omnichannel worldwide strategist Elisabetta Portioli onlangs tijdens de E-commerce Summit in Barcelona. Daar beschrijf zij hoe het modemerk met name pop-ups als peiler voor locaties beschouwt. 'De eerste key performance indicator (kpi) voor succes is het aantal social media posts dat de pop-up genereert, daarna kijken we pas naar omzet
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Louis Vuitton opent Nederlandse webwinkel
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.