Twinkle | Digital Commerce

Bloomon popt up bij Hudson’s Bay

2017-12-11
39252208
  • [nieuws]
  • 1:15

Bloomon komt met pop-up shops in filialen van Hudson’s Bay. Te Amsterdam, Rotterdam en Maastricht kunnen ‘kersverse bloemen en hun fans elkaar in “real life” ontmoeten’, schrijft de online bloemenverkoper uit de Twinkle100.

Bloomon vult de zogenoemde Studios van Hudson's Bay, vanaf vandaag in de Maasstedelijke Hoogstraat, vanaf volgende week maandag ook aan het Amsterdamse Rokin en in de Grote Straat in Maastricht. ‘Te midden van de diverse lifestylemerken en inspirerende modecollecties van Hudson’s Bay zorgen de Studios van bloomon voor een bijzondere kerstvibe’, belooft het persbericht.

Rebels

Behalve verse seizoensbloemen zijn er ook kerstcadeaus als vazen en bloemenchocolaatjes in de pop-up shops te koop. Bezoekers kunnen verder deelnemen aan workshops kerstkransen maken ‘op zijn bloomons’: anders dan anders en ‘een tikje rebels’ naar verluidt.

Frisse nieuwkomers

‘Wij denken dat Hudson’s Bay de perfecte plek is om te laten zien dat bloemen echt onderdeel zijn van een lifestyle’, laat bloomons Paul Aguirre optekenen. ‘Als frisse nieuwkomers op de Nederlandse markt zet Hudson’s Bay hoog in met een uniek concept en divers en rijk aanbod. Daar passen onze bloemen heel goed bij. Zij zijn er nu drie maanden, wij drie jaar: ik denk dat we elkaar kunnen inspireren’, aldus de directeur concept & content.

Twinkle100

Met een Nederlandse online omzet van 5,5 miljoen euro bezet bloomon plek 189 in de Twinkle100. Na een periode van internationale expansie ligt de focus nu op de groei in de vijf bestaande markten: behalve ons land zijn dat België, Denemarken, Duitsland en Groot-Brittannië.