Het kinderkledingmerk Imps&Elfs heeft zijn webshop in een nieuw jasje gestoken. De website moet door klanten worden bezocht als een online magazine, waarin geshopt kan worden, zo is de gedachte van de eigenaren.
Het twintig jaar oude Imps&Elfs verkoopt al enige tijd via een Nederlandstalige webwinkel en over de grens via een Duitstalige en internationale shop. ‘We verkopen aan ruim twintig landen’, laat oprichter en ceo Fons Cohen weten in een video. ‘Ons doel is om straks voor meerdere landen een dedicated webshop te hebben.’
Sleep, Walk, Talk
De webshop is, anders dan bij andere online winkels voor kinderkleding, ingedeeld in de categorieën Sleep, Walk en Talk, corresponderend met de kledingmaten van de zeer jonge doelgroep. Per categorie kunnen consumenten ‘bladeren’ langs grote sfeerfoto’s met bijpassende inspirerende teksten. Ook is er een aparte Lifestyle-afdeling waar producten voor in de kinderkamer te vinden zijn.
Platformen
Het redesign van Imps&Elfs, gerealiseerd samen met Shopware, werd in april in stilte gelanceerd en nu gepresenteerd. Naast de verkoop via de eigen website werkt het bedrijf samen met externe platformen, zoals Zalando.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Imps&Elfs presenteert nieuwe shop als online magazine
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.