Het nieuwe Schoolcampus-assortiment is vanaf vandaag beschikbaar in de winkels van Albert Heijn. Online toont een speciaal daarvoor ingerichte webshop, waarin vanaf donderdag besteld kan worden, alvast het aanbod van school- en kantoorartikelen.
V &D Concepthouse blaast daarmee de bekende Schoolcampus uit het V&D-tijdperk nieuw leven in. Albert Heijn heeft in een aantal van zijn grotere filialen aparte schappen gecreëerd voor de studieartikelen, waarvan de verkoop vandaag start; agenda’s zijn al sinds 8 mei verkrijgbaar.
Aanbod
Op het online platform van de Schoolcampus, onderdeel van ah.nl, kunnen leerlingen vast rondkijken binnen diverse collecties als ‘Sterren & muziek’, ‘Sport & Games’ en Natuur & Dieren’. Naast de pennen, schriften en rollen kaftpapier zijn ook lunchboxen, fietsaccessoires en tussendoortjes uit het Albert Heijn-assortiment te bestellen. De supermarkt verzorgt fulfilment van de online orders, die net als boodschappen thuisbezorgd kunnen worden.
Social media
Daarbij legt V&D Concepthouse onder meer een link met social media, waarvoor ook een grote rol is weggelegd bij de in april gelanceerde mode-app Frendz. ‘We gaan alle sociale kanalen aflopen', vertelde merkeigenaar Ronald van Zetten eerder aan Twinkle. De Schoolcampus presenteert bijvoorbeeld een collectie van artikelen in samenwerking met Youtube-vlogger Dylan Haegens; ook van mode-magazine Fashionchick girls worden schoolspulletjes aangeboden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Verkoop Schoolcampus-artikelen gestart bij Albert Heijn
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.