Twinkle | Digital Commerce

De Bijenkorf komt met eigen food lijn

2017-06-30
18371033
  • [nieuws]
  • 0:44

De Bijenkorf introduceert een eigen food lijn in zijn webshop en de fysieke vestigingen. Food stories, zoals de producten samen heten, bevat honing, thee, koffie, olie, azijn, jam, curd, koekjes, champagne, wijn en bier.

‘Het is voor het eerst dat wij een volledige lijn met food producten lanceren’, vertelt een woordvoerder aan Twinkle. ‘We verkochten wel al wat losse artikelen, zoals eigen champagne. Alles is zowel in de winkel als online verkrijgbaar, behalve de koekjes, want die komen in de verzending helaas gebroken aan. En dat willen klanten natuurlijk niet.’

Lokale partijen
De Bijenkorf werkt samen met lokale partijen voor de productie van zijn dertig artikelen. Zo komt de biologische honing van de Zorgimkerij uit Beesd en de jams van landgoed Mariënwaerdt uit dezelfde plaats. De komende periode wordt het assortiment verder uitgebreid.