Otto doet ook een duit in het zakje van de one size fits all-matrassen met zijn Paul-Paula-exemplaar. Het matras, te koop via Otto’s eigen website, moet vooral jongere generaties aanspreken, om ze zo verder het platform op te trekken.
Paul-Paula is verkrijgbaar in verschillende formaten, waarvan de grootste 180 x 200 centimeter is. De usp zit in de verschillende kanten van het matras, die in de persoon van Paul en Paula twee soorten slapers bedienen: ‘Blauwe schuim in het midden (grijze schuim aan de onderkant) = steviger ligcomfort = Paul-kant. Grijze schuim in het midden (blauwe schuim aan de onderkant) = zachter ligcomfort = Paula-kant’, zo staat omschreven op de website.
Honderd dagen liggen
Ook Nederlandse klanten – Otto mikt vooral op generatie Y en Z – kunnen hun matras kopen, via Otto.nl. In de Duitse webwinkel staat een ‘proefligtijd’ van honderd dagen omschreven, in de Nederlandse shop wordt hier geen melding van gemaakt, maar staat er veertien dagen bedenktijd.
Lijst met matrassen
Paul-Paula is de nieuwste toevoeging op een lijst met bedrijven in one size fits all-matrassen. Bruno, Simba, Casper, Matt Sleeps, Emma en Eve Sleep kwamen de afgelopen jaren al van de grond. De grootste van deze partijen, het Amerikaanse Casper, was volgens Techcrunch ruim een jaar na oprichting al 550 miljoen dollar waard.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Otto zet in op jonge generatie met one-size matras
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.