Made.com wil zijn assortiment verder uitbreiden naar ‘alles wat je nodig hebt in huis’. ‘Dat betekent dat we ook producten voor in de badkamer en de keuken gaan aanbieden’, aldus Damien Poelhekke, country manager Benelux.
Made.com vierde gisterenavond de aankomende opening van zijn flagship store aan het Amsterdamse Rokin met de Nederlandse pers. Poelhekke vertelde dat Made.com wat betreft het assortiment veel verder wil gaan dan de verkoop van alleen meubels. ‘We willen ook dat je je gehele woning kunt aankleden met onze accessoires’, wees hij op de vazen op tafel en de lampen aan het plafond.
Servies en glazen
Binnenkort komt Made.com met een nieuw assortiment, waarin vooral servies, glazen en bestek centraal staan. Deze productcategorie boorde de retailer in oktober aan en was de eerste buiten het meubelsegment. De artikelen in de categorieën badkamer en keuken komen 'in april of mei' op het platform.
Tags scannen
Made.com heeft zijn tijdelijke showroom aan de Overtoom inmiddels gesloten en opent zijn permanente flagship store op 8 april. In de ‘winkel’ staan een aantal meubels uit het assortiment, zonder prijskaartjes of informatiebordjes. De bezoeker kan een tag aan het item scannen met de mobiele telefoon om in de webshop te lezen over het product en het aan te schaffen. Fysiek kopen is niet mogelijk.
In Twinkle 4-2017 (verschijnt 18 april) zie je in de rubriek Beeldig foto’s van het persmoment / de verbouwing in Made.com’s nieuwste showroom.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Made.com wil ‘alles voor in huis’ verkopen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.