Retailers kunnen bij Pinterest nu twee nieuwe soorten campagnes opzetten. Het sociale medium biedt mogelijkheden voor advertenties bij zijn zoekfunctie. Na maandenlang testen maakt Pinterest zijn zoekmachinemarketing beschikbaar.
In de shopping campagne plaatsen ondernemers advertenties die verschijnen in de product feed van gebruikers. Daarnaast kan een adverteerder een campagne opzetten rondom specifieke zoekwoorden en daarbij zelf een pin aanmaken die daarmee verbonden is. De campagnes zijn op cost-per-click-basis.
Koopknoppen
Het sociale medium bouwt al een tijdje aan nieuwe functionaliteiten op zijn platform om e-commerce te stimuleren. De buyable pins maakten het voor gebruikers mogelijk direct over te gaan tot aanschaf van producten; retailers kunnen de koopknoppen sinds kort ook zelf sorteren in de weergave op hun pagina.
Pinterest biedt retailers nieuwe advertentiemogelijkheden
2017-02-03T15:21:00
2017-05-28
180101
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Pinterest biedt retailers nieuwe advertentiemogelijkheden
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.