Hema lanceert vandaag zijn langverwachte loyaliteitsprogramma. Hema-klanten sparen vanaf nu via een pasje en app voor kortingen en ontvangen productinformatie en aanbiedingen. ‘Meer Hema’ is de naam van het programma, dat Hema volgend jaar ook internationaal invoert.
Klanten van de nummer 14 van de Twinkle100 wachtten al een tijdje op een eigen klantenpas van de winkelketen. In de app of via het spaarpasje bouwen consumenten punten op, die recht geven op digitale kortingsvouchers. De plastic pas is geen vereiste; het scannen van de app in de winkel is voldoende. Wie jarig is, ontvangt een gratis Hema-tompouce.
Veel losse aanbiedingen
'We kunnen klanten nu beter begrijpen,' verklaart woordvoerdster Nathalie Krüger tegenover Twinkle. 'Uit eigen onderzoek bleek dat onze klanten liever sparen voor veel losse aanbiedingen, niet voor één grote korting, daarom introduceren we digitale vouchers die elke maand wisselen.'
Events en kassabonnen
In de bestaande app was het al mogelijk in Hema’s webshop te kopen, de actuele winkelvoorraad te checken en producten te scannen. 'We zien door het loyaliteitsprogramma wat onze klanten interessant vinden. Op basis daarvan bieden we in de toekomst ook speciale events aan via de app, zoals proeverijen, beauty-events of activiteiten voor kinderen.' Ook komt er komend jaar de mogelijkheid om kassabonnen automatisch in de app op te slaan.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Kortingen voor Hema-klanten in nieuw loyaliteitsprogramma
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.