Twinkle | Digital Commerce

Coolblue geeft Nederlands tintje aan Twinkle Awards België

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:50

De eerste uitreiking van de Belgische Twinkle Awards had een Nederlands tintje. Coolblue werd gekroond als beste omnichannel bedrijf, Bol.com Plaza wordt door onze zuiderburen als beste online marktplaats gezien.

De awardshow vond gisterenavond plaats in De Ark in Antwerpen. In totaal werden drie prijzen in de categorie Webshops en acht prijzen in de categorie Toeleveranciers vergeven. Naast de winnaar, werd ook de runner-up in het zonnetje gezet.

Webshopprijzen
Torfs Schoenen moest Coolblue voor laten gaan in de categorie Omnichannel. Vente-Exclusive werd beloond met de prijs voor beste pure player, in deze categorie was Bol.com de runner-up. Beste Starter was Foodbag, met Anna Pops op de tweede plek.

Toeleveranciers
Onder de toeleveranciers was onder andere winnaar Bol.com Plaza afkomstig uit Nederland. PostNL werd runner-up in de categorie Logistics & Distri, na bpost.

Je kunt een fotoverslag van de avond vinden op Twinkle.be.