Zalando heeft zijn eigen digitale ‘September Issue’ gepresenteerd. Het online magazine bevat zowel informatie voor consumenten als voor bedrijven. Bovenal geeft de retailer een kijkje in zijn keuken en presenteert het nieuwe initiatieven.
Het b2b-gedeelte van ‘All about Z: The September Issue’ bevat informatie over Zalando’s samenwerkingsprojecten als Fulfilment by Zalando en ‘Muze’, een partnership met Google. Het bedrijf gaat binnenkort in zee met de populaire Duitse modewebsite Stylight om meer consumenten te kunnen bereiken. Zij kunnen bij Zalando kopen, binnen de app van Stylight. Ook wordt de same day delivery optie in Duitsland uitgebreid naar het Rijn-Ruhr gebied.
The Big Bang
Zalando kondigt daarnaast een nieuw programma op het gebied van influencer marketing aan, The Big Bang genaamd. ‘This is where the Zalando influencer platform comes into play, connecting brands and influencers while keeping the personal relationship intact’, omschrijft het bedrijf hoe het straks merken aan zijn influencers koppelt voor sterkere brand campagnes.
Nieuwe campus
Er is speciale aandacht voor het nieuwe hoofdkantoor van Zalando in Berlijn, waar in 2018 zo’n vijfduizend werknemers worden gehuisvest. In dat jaar bestaat de pure player tien jaar. De bouw van de campus gaat op 6 september aanstaande van start.
Papieren magazine
Het is niet de eerste keer dat Zalando een magazine lanceert. Een papieren versie werd in 2011 al verspreid onder Nederlandse consumenten. Dit boekwerk verscheen in ons land vier keer per jaar in een oplage van 200 duizend stuks.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando blikt vooruit in nieuw online magazine
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.