Staples test een biometrische bestelfunctionaliteit voor zijn beroemde Easy Button. Consumenten kunnen door de integratie van een nieuwe technologie de knop via spraak opdracht geven om artikelen (opnieuw) te bestellen. ‘That was easy’.
De Staples Easy Button is al jaren populair in de Verenigde Staten. Nu wordt de knop geavanceerder met voice command. De retailer integreert een zelflerende chatbot in de button die commando’s als ‘bestel… [artikel]’ opvolgt of vragen beantwoordt over een bepaald product.
Machine learning
Als de bot de vraag niet begrijpt, wordt de consument doorverbonden met een klantenservicemedewerker van vlees en bloed. Terwijl de medewerker de vraag beantwoordt, luistert de chatbot mee en leert automatisch van de gesprekken, schrijft Internet Retailer.
Ideale shoproute
Staples innoveert ook op de winkelvloer met nieuwe technologieën. Vorige maand introduceerde de retailer een nieuwe functie voor zijn app, waarmee consumenten de ideale shoproute per vestiging kunnen uitstippelen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Staples laat klant met stem bestellen via Easy Button
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.