Op een steenworp afstand van Coolblue’s winkel in Utrecht opent Mobiel.nl een servicepunt in de Domstad. Het is de tweede vestiging waar klanten binnen kunnen wandelen. De eerste bevindt zich in thuishaven Leidschendam (foto).
De Utrechtse winkel komt aan de Beneluxlaan, de naam Mobiel.nl staat al op de gevel. De nummer 43 van de Twinkle100 werft momenteel verkoopmedewerkers voor het servicepunt. Uit de vacature: ‘Jij wordt het visitekaartje van Mobiel.nl in Utrecht. Jij adviseert de klant welk abonnement en telefoon het beste bij hem past. Maar je helpt ook bij het instellen van zijn toestel of bij het informeren over de mogelijkheden van een verzekering.’
Van Studentmobiel.nl naar Mobiel.nl
Websend, ook eigenaar van Gsmwijzer.nl, Gsmwijzerzakelijk.nl en Sim.nl, voerde begin maart een (domein)naamsverandering door voor zijn grootste webwinkel: Studentmobiel.nl werd Mobiel.nl. ‘Hetzelfde bedrijf, dezelfde service en hetzelfde voordeel voor iedereen. Alleen nu nog makkelijker te vinden’, motiveerde het bedrijf de omzetting naar het meer generieke domein. ‘Ons ultieme doel is dat iedereen in Nederland die op zoek is naar een mobiel abonnement of toestel, eerst aan Mobiel.nl denkt’, liet eigenaar Thomas Borsboom optekenen. De fysieke service- annex afhaalpunten moeten daar aan bijdragen.
Websend
Websend heeft al ruim vijftien jaar ervaring met de online verkoop van smartphones en abonnementen. Het bedrijf uit Leidschendam bedient zo’n anderhalf miljoen klanten en noemt zichzelf ‘dé specialist op het grensvlak van e-commerce en mobiele telecom in Nederland’. Er werken ruim honderd mensen bij het bedrijf.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mobiel.nl opent servicepunt in Utrecht
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.