Londenaren kunnen in de nieuwe mobiele applicatie Hero chatten met ‘alle bedrijven’ in de stad. Launching partner Made.com biedt hulp in het kopen van producten, door stijladvies te chatten en inzicht te geven in zijn voorraad.
Hero zet in op ‘conversational commerce’, waarbij restaurants, bioscopen, kunstgaleries en retailers in één app te benaderen zijn. Consumenten kunnen bijvoorbeeld stijladvies opvragen, een afbeelding delen van het product waarnaar zij op zoek zijn of een plek in een restaurant reserveren.
Koopfunctie
Een koopfunctie heeft Hero nog niet, maar die komt er binnenkort aan. Dan is het ook mogelijk om binnen de app af te rekenen, meldt Mobile Commerce Daily. De bètaversie van de app werd al door duizenden consumenten gebruikt.
Eigen chatapp
‘In het mobiele tijdperk willen consumenten niet meer aan de telefoon wachten of communiceren via e-mails’, zegt Adam Levene, ceo van Hero. ‘Ze eisen een gepersonaliseerd antwoord van bedrijven, waar zij ook zijn.’ Chatten is daardoor in opkomst, vooral via WhatsApp. Uit onderzoek van Hero blijkt echter dat consumenten liever niet in dezelfde app chatten met bedrijven als met hun vrienden en kennissen. Zo zag Hero het licht, laat Levene weten.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Londense bedrijven gebundeld in chat app Hero
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.