Twinkle | Digital Commerce

Ah.nl breidt uit met diepvriesmaaltijden

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:52

Albert Heijn verkoopt nu negentig complete diepvriesmaaltijden op zijn website. De uitbreiding volgt uit een samenwerking met Chef Martin, het gespecialiseerde zorgmerk van Marfo Food Group.


‘Albert Heijn speelt met dit nieuwe assortiment in op de behoefte van bestaande klanten, maar bedient hiermee ook een nieuwe groep: de zorg’, laat het supermarktbedrijf weten.

Diepgevroren
De maaltijden van Chef Martin worden vers bereid en diepgevroren afgeleverd. ‘Ze zijn eenvoudig op te warmen en daarmee ideaal voor 1-persoonshuishoudens, bewoners van een aanleunwoning of andere zorginstellingen’, aldus AH. De diepvriesmaaltijden, 4 tot 6 euro per stuk, zijn ook af te halen bij de Pick Up Points van Albert Heijn.

Kant-en-klaarmaaltijden
Albert Heijn startte anderhalf jaar geleden overigens al met de online verkoop van kant-en-klare Maaltijden op Maat (niet ingevroren) voor onder andere woongroepen en verpleeghuizen, in samenwerking met Maître André. Op Ah.nl/zakelijk is ook al langer een speciale afdeling beschikbaar voor de zorg.