Ralph Lauren heeft de paskamers in zijn flagship store in New York voorzien van interactieve spiegels. Consumenten kunnen hier het licht van de kamer aanpassen, een andere maat opvragen bij de verkoper én producten direct aanschaffen.
Bij het binnengaan van de paskamer ‘ziet’ de spiegel welke kledingstukken de consument heeft meegenomen. Deze items verschijnen direct in de spiegel, waarna de klant zijn maat en gewenste kleur kan selecteren. Een ‘tab’ op de spiegel roept een verkoper op om een andere maat te halen, schrijft Tech Times.
Kopen met PayPal
De spiegel geeft in zes verschillende talen aan welke andere kledingstukken uit de winkel eventueel zouden passen bij de binnengebrachte items. Vervolgens kan de klant de outfit opslaan door zijn telefoonnummer in te voeren. Hij krijgt een sms met daarin een link naar de productpagina in de webwinkel. Ook is het mogelijk om de items direct af te rekenen met PayPal.
Zestien spiegels
De technologie in de Ralph Lauren-paskamers is van de New Yorkse startup Oak Labs. Het modemerk heeft inmiddels zestien spiegels aangeschaft, ook voor andere filialen. Herenkledingwinkel House of Blue Jeans in Zoetermeer fungeert sinds deze zomer als proeftuin van een technologiebedrijf uit Hongkong. In deze winkel wordt gebruik gemaakt van iBeacons, digitale spiegels en tablets in de pashokjes.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ralph Lauren installeert interactieve spiegels in paskamers
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.