Twinkle | Digital Commerce

BCC: ‘Storing in orderverwerking nagenoeg verholpen’

2017-05-27
180101
  • 0:56

De technische problemen die bij BCC ontstonden door de implementatie van een nieuw logistiek systeem zijn volgens de retailer ‘nagenoeg verholpen’. Het bedrijf ontving de afgelopen weken veel klachten over niet bezorgde orders.

‘BCC werkt er momenteel nog hard aan om de bestellingen van gedupeerde klanten met terugwerkende kracht te verwerken’, vertelt een woordvoerster van BCC aan Twinkle. ‘Vandaar dat er via social media nog berichten (klachten, red.) binnenkomen. Om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, blijft de capaciteit van de customer service vooralsnog uitgebreid.’

Nieuw logistiek systeem
Het bedrijf besloot zijn logistiek systeem te vernieuwen na de overname van winkels van HiM Retail, de holding van electronicazaken Harense Smid en Mikro-Electro. De implementatie van het nieuwe systeem verliep niet goed, waardoor orders sinds begin deze maand te laat aankomen bij klanten.

Klachten
Op Twitter en Facebook klagen consumenten tevens over niet geleverde bestellingen en een niet-bereikbare klantenservice per telefoon. Via @BCCNL op Twitter beantwoorden diverse medewerkers de vragen van gedupeerden.