Twinkle | Digital Commerce

Orders BCC te laat door problemen nieuw logistiek systeem

2017-05-27
180101
  • 1:03

BCC kampt momenteel met technische problemen, waardoor veel online orders niet op tijd worden bezorgd. Dat meldt het bedrijf in een post op zijn Facebook-pagina. De elektronicaretailer vernieuwde onlangs zijn logistiek systeem.

‘Hoewel het overgrote deel van de bestellingen zonder problemen wordt verwerkt, kan het nog altijd voorkomen dat orders vertragingen oplopen’, meldt BCC op Facebook. ‘Heeft u bij ons besteld en wilt u uw bestelling annuleren? Dan kan dit uiteraard kosteloos. Met gedupeerde klanten is inmiddels contact opgenomen. Zij ontvangen bij wijze van tegemoetkoming een BCC Cadeaukaart.’

Implementatie
Het bedrijf besloot zijn logistiek systeem te vernieuwen na de overname van winkels van HiM Retail, de holding van electronicazaken Harense Smid en Mikro-Electro. De implementatie van het nieuwe systeem verliep niet goed, waardoor orders sinds begin deze maand te laat aankomen bij klanten. Een woordvoerder laat aan De Financiële Telegraaf weten dat de problemen waarschijnlijk eind deze week opgelost zijn.

Webwinkels gesloten
BCC, de nummer 49 van de Twinkle100, sloot in februari de webwinkels van Harense Smid en Mikro-Electro. Deze sites verwijzen nu door naar Bcc.nl. Servicevragen over eerder gekochte producten worden nog wel door HiM Retail afgehandeld.