Twinkle | Digital Commerce

DHL-websuper wijst op versheid producten met AllyouneedFresh

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:55

DHL heeft zijn websupermarkt Allyouneed.com omgedoopt tot AllyouneedFresh. Daarmee wil het bedrijf de versheid van zijn producten benadrukken. De naam lijkt afgeleid van Amazon’s versdienst Amazon Fresh.

AllyouneedFresh schrijft in een blogpost dat het zijn naam heeft veranderd vanwege de drieduizend verse producten die de websupermarkt verkoopt. ‘Allyouneed is vers. Zo vers, dat we dit nu in een nieuwe naam zullen uitdrukken: AllyouneedFresh.'

’s Avonds leveren
In totaal heeft de websupermarkt zo’n twintigduizend artikelen in het assortiment. De verse producten worden in Duitse steden ook ’s avonds thuis geleverd in tijdvakken van twee uur (tussen 18- 20 uur en 20-22 uur).

Afhalen
Allyouneed.com kwam in 2012 in meerderheidshanden van DHL. Behalve de bezorging neemt DHL ook het voorraadbeheer en de fulfilment van orders voor zijn rekening. Vorige zomer wilde het pakketbedrijf zijn supermarktdochter een push geven door een afhaaloptie in Berlijn te creëren met een pakketautomaat. Consumenten die hun online orders hier komen afhalen worden verleid om ook direct hun boodschappen online te bestellen.