De New Yorkse startup CoSign wil afbeeldingen op social media shoppable maken. Via een loyaliteitsprogramma kunnen consumenten voor retailers adverteren op bijvoorbeeld Twitter of Facebook met als tegenprestatie een korting in de webshop.
Consumenten kunnen afbeeldingen van producten op social media posten via de CoSign-app. In de app zijn de producten te taggen en te koppelen aan drie verschillende retailers die het item op de foto verkopen. Twitter- en Facebook-gebruikers kunnen door een klik op de tag zien hoe duur het product is, om het vervolgens bij een van de webwinkels aan te schaffen (video).
Commissie
Consumenten ontvangen per getagt product een aantal CoSign-punten in de app. Deze punten zijn inwisselbaar voor korting in een deelnemende webshop. Als vrienden of andere gebruikers een getagt product aanschaffen, krijgt de uploader commissie voor zijn doorverwijzing, tot 35 procent van de verkoopprijs en afhankelijk van de uploader’s social invloed, schrijft Luxury Daily. Alle verzamelde fee van boven de 40 dollar wordt uitbetaald door CoSign.
Consumenten ontvangen per getagt product een aantal CoSign-punten in de app. Deze punten zijn inwisselbaar voor korting in een deelnemende webshop. Als vrienden of andere gebruikers een getagt product aanschaffen, krijgt de uploader commissie voor zijn doorverwijzing, tot 35 procent van de verkoopprijs en afhankelijk van de uploader’s social invloed, schrijft Luxury Daily. Alle verzamelde fee van boven de 40 dollar wordt uitbetaald door CoSign.
Bèta
Ook retailers kunnen straks - de app is nog in bèta - hun producten, getagt en al op social media plaatsen om meer klanten te genereren.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
CoSign: ‘Laat consument adverteren met shoppable productfoto’
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.