CoffeeCompany lanceert vanmiddag een nieuwe website met koopoptie. In de shop worden onder andere koffiebonen aangeboden uit de eigen branderij, ook in abonnementsvorm.
MarketingTribune schrijft over de nieuwe site van de CoffeeCompany, ontworpen door het creatieve collectief TheGarnisonGroup. De lancering staat gepland voor vijf uur vanmiddag. ‘Het begint met goede, verse koffiebonen of losse thee. Verder is alleen een beetje liefde nodig en een paar spulletjes. Vandaar nu een webshop’, motiveert de keten.
Tips en workshops
Bezoekers van de nieuwe site worden straks in stappen geleid naar producten die ze nodig hebben, waarbij ze hun voordeel kunnen doen met de aangeboden tips en workshops. CoffeeCompany mikt meer dan voorheen op het thuis drinken van koffie en stelt daarom allerlei content beschikbaar op zijn nieuwe site. In filmpjes is bijvoorbeeld te leren hoe een espropress te gebruiken.
Op locatie en thuis
‘CoffeeCompany wil de emotie rondom het koffiedrinken, de inspiratie rondom het koffiezetten en de kennis over koffie in het algemeen graag delen met het publiek', laat de keten met 36 koffiehuizen weten. 'Kennis beschikbaar maken voor koffiedrinkers, koffiezetters en coffeefreaks. Op locatie en thuis’, is de belofte.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
CoffeeCompany komt met webshop
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.