Wehkamp.nl heeft voor vandaag een woonkamer ingericht in het overdekte Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne. In de tijdelijk gehuurde ruimte wordt prominent geluidsapparatuur van Philips aan de man gebracht.
Met de gezamenlijke actie wil Philips specifiek een nieuw apparaat van zijn Fidelio-lijn onder de aandacht brengen. Het product is vooralsnog alleen op Wehkamp.nl verkrijgbaar. Bezoekers van Hoog Catharijne kunnen de geluidskwaliteit vandaag beleven in de 'woonkamer' van Wehkamp.nl en de apparatuur via qr-codes eenvoudig mobiel bestellen. Ook de aanwezige woonartikelen uit het assortiment van Wehkamp.nl kunnen op locatie mobiel worden gescand en gekocht, laat woordvoerder Dirk van den Bogaart weten aan Twinkle.
Wehkamp.nl riep Twitter-volgers gisteren al op om vandaag een bezoek te brengen aan zijn woonkamer:
Ook Philips, dat binnenkort stopt met de verkoop van consumentenelektronica, gebruikt zijn sociale kanalen om aandacht te vestigen op de actie:
Pr-stunt
Het is voor het eerst dat Wehkamp.nl zijn intrek heeft genomen in een fysieke winkelomgeving. Het vlaggenschip van Twinkle100-aanvoerder RFS Holland Holding kondigde eind 2011 een pop-up store op de PC Hoofdstraat aan, maar dat bleek een pr-stunt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp.nl opent ‘woonkamer’ in Hoog Catharijne
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.