Mydress.nl heeft een tijdelijke winkel geopend in de Amsterdamse Negen Straatjes. De pop-up store, waarin shopuitbaatster Gaby Kloekke haar assortiment etaleert, is nog tot eind dit weekend te bezoeken.
De Mydress pop-up store is maandag gestart aan de Amsterdamse Berenstraat. Kloekke probeert er te verdienen aan fysieke winkelverkoop, terwijl veel van haar winkelburen pas sinds kort verdienen aan webverkoop, via 9straatjesonline.com. Winkeliers uit de Berenstraat en acht andere bekende straten kunnen hun aanbod te koop aanbieden op die site.
Online gaat fysiek
Een groeiend aantal online retailers gebruikt ook het fysieke kanaal om waren aan de man te brengen. Coolblue, dat bekend staat als voorloper op dit gebied, zal dit jaar in Amsterdam en Utrecht een vijfde en zesde winkel openen. Andere grote online retailers, waaronder Net-a-porter, Ocado en Wehkamp.nl, maakten al gebruik van mobiele technieken om hun aanbod tweedimensionaal te etaleren in de fysieke ruimte.
Pop-up stores, beurzen en markten
Kleinere webwinkeliers, zoals Mydress.nl, openen pop-up stores, of ze bieden hun producten te koop aan op beurzen of markten. Flavourites Live is daarvan een bekend voorbeeld. Uit een onderzoekje van Impress-t PR en WebshopPR bleek gister dat 7 op de 10 webwinkeliers afgelopen jaar meer waarde zijn gaan hechten aan fysieke aanwezigheid.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mydress.nl slijt jurkjes in Negen Straatjes
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.